tirsdag 14. april 2015

Marius igjen






Jeg ble faktisk ferdig med jakka!
Gruer meg alltid til monteringen.
 Denne gangen gikk det mye lettere enn forrige gang :)
Øvelse gjør mester.



Den mangler knapper, men det skal ny eier sy fast selv.
Jeg var litt skeptisk til den tredje blåfargen,
men det ble ikke så verst :)




Tidligere i vinter kom jeg over en oppskrift på isskrapevotter.
Den måtte jeg jo bare prøve.
Raske å strikke og jeg vil tro de er praktiske når vinteren kommer tilbake.
Her mangler det isskrape,
men det har jeg ikke funnet i noen butikk akkurat nå.
Tror det blir flere av disse!
De havner nok i julegave esken ;)




Mannen og jeg var på en liten tur i helgen,
og jeg fant endelig noen hvitveis.
Liker godt når jeg kan plukke litt blomster å ta med inn :)

Dagene er hektiske. Masse jobb, trening og uforutsette hendelser.
Nå er snart yogakurset mitt over,
og jeg ser frem til å disponere kvelden slik jeg ønsker.
Spesielt synes jeg det er fint nå som vi får lysere tider :)
Håper du får disponert tiden slik du vil :)




4 kommentarer:

  1. Flott mariuskofte, du er jammen effektiv!
    Herlige isskrapevotter med mariusmønster. Jeg har lenge tenkt å strikke slike, men har ikke kommet så langt enda :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin Mariuskofte. Kjekt med kofte istadenfor gensar. Flotte vottar og.

    SvarSlett
  3. Du er så effektiv! Veldig fin mariuskofte :)

    SvarSlett