fredag 27. februar 2015

I did it!!



 
 
Jeg klarte det!!
Ikke det at det ble superfint, men den er ferdig montert :)
Øvelse gjør mester er det noen som sier..
Kjørepose til prinsen i str 6 mnd.
Og hullet i posen er til å ta bilbelte igjennom for de som lurer på det ;)
Mangler kantbånd på innsiden, det får komme når jeg får kjøpt.
Haugen med strikkeplagg vokser - han skal ikke mangle noe tror jeg :)
 
 
Marius kofta er også montert ferdig.
Ikke helt fornøyd med knappestolpene, men det får være som det er.
Knapper skal den nye eieren kjøpe i Malaga,
spent på hvordan den blir til slutt.
Spennende farger sammen.
Dårlig bilde her, men dere får et inntrykk iallfall.
 
Nå skal jeg finne frem tykt garn og tykke pinner!
Må ha noe som går fort før jeg starter på neste Marius kofte.
 
Og dere - det går mot vår - årets første mygg er observert :)
 
 

8 kommentarer:

  1. Skal si du har stått på! Kjempefin kjørepose og herlig genser.
    Ikke noe små jobber dette :)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært! Så godt du sier deg fornøyd selv om du ser muligheter for forbedring. Tenk på det vi kjøper, ikke skreddersøm akkurat.
    Nei, de små kommer nok ikke til å mangle noe. Det er jo så kjekt å strikke til dem. Både kjøreposen og kofta kan du være stolt av.

    God helg fra Ingunn med den rosa gipsen

    SvarSlett
  3. Oh yes, you did! :) Syns både kjøreposen og kofta ble kjempefine, jeg! God helg!

    SvarSlett
  4. Du er så flink Lisbeth!!!
    Så fine ting som du strikker i en fei, og så flott som det blir.
    De rundt deg er heldige. Og den lille prinsen vil ikke mangle noe!!!
    Leser at du har vært i min by en av dagene. Men noen ganger er dagen slik at man bare vil være inne og kose seg under et pledd.
    I dag skal jeg og Sophia på bytur og spise lunch. Det er koselig.
    Vi snakkes. Klem

    SvarSlett
  5. hi hi ... vi hadde også første mygg danser i solskinn! Men i dag været er kalt og sludd, sofa været med strikketøy :-) Så super fin har du strikkt Marius kjørepose til prinsen :-)) meget intelligent med hull. Veldig vakre farger ha Mariuskofte... jeg ønsker å begynne snart, håper det ikke er så mange gåter. Ha en riktig god helg. Kos deg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  6. Så fine Mariusplagg du har strikka. God helg :)

    SvarSlett
  7. Bilpose - kjørepose - så utrolig kult! Kjempe fin.

    SvarSlett
  8. Så fin kjørepose og kofte!!

    SvarSlett