torsdag 8. januar 2015

Drops dilla ;)



 
Uka flyr!
Ikke mer en mandag morgen starter, så er det helg :)
Og i helgen skal vi i bursdag!
Min yngste niese fyller år,
og vi tropper selvfølgelig opp for å feire frøkna.
Og som den strikkeglade dama jeg er,
måtte det jo bli noe strikk i pakka ;)
Et flettepannebånd passer nok henne bra.
Et nøste med nepal og noen timers strikking,
så var det klart.
Oppskriften er funnet hos drops :)
 
 
 
Som alle andre i landet her, har jeg fått med meg at det er uvær på vei.
Og som vanlig hver fredag,
skal jeg på tur med natur og frilufts gruppa på skolen.
I morgen gjelder det å kle seg tror jeg ;)
Fant ut av at jeg trengte en ny lue,
så denne er faktisk til meg selv.
Skal bli god å tre ned over hodet i morgen :)
Mønsteret heter Bliss og finnes hos drops det også.
 
Holder egentlig på med en genser til meg selv,
men det er så gøy med småstrikk innimellom....
Jeg får prøve å strikke litt på genseren i kveld :)
Hva strikker du da?

5 kommentarer:

  1. Hei Lisbeth
    Så fine ting du har strikket. Jeg likte både pannebåndet og lua. Håper det ikke blir uvær i morra, hvis dere skal på tur.
    Etter jobb i morra kommer venninna mi fra Kragerø på besøk i helga. Gjett om vi skal kose oss!!! Hun elsker også å strikke.
    Neste uke blir helt vill med jobbing. Godt jeg har fri i helga.
    God helg Lisbeth. Og god tur i morra.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott presang, nydelig pannebånd og lua var lekker!
    Ønsker deg en fin helg.
    Hilsen ei som strikker skjerf.

    SvarSlett
  3. Lekkert både pannebåndet og lua.
    Nå er det allerede mandag igjen - og svisj så er nok helga er igjen også!

    Jeg har lagt deg til i blogg-listen min - så blogges vi.

    Ha en finfin mandag.
    KKann

    SvarSlett
  4. Kjempeflott fletterpannebåndet og lua ser ut fantastisk.
    Ja Drops ha riktig fine oppskrifter.
    Jeg leser boken fra Guillaume Musso :-)))
    Ønsker deg en fine uke. Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Pannebånd har lenge vært på listen her :) Dette var fint ! Klem fra Beth

    SvarSlett