søndag 7. desember 2014

Påfyll



 
Dagen i går startet helt fantastisk!
Sol fra klar himmel, 0 grader og vindstille.
Jeg ruslet til byen ganske tidlig på formiddagen,
biblioteket der jeg jobber skulle arrangere juleverksted.
Og det ble vellykket.
Det var mennesker inne fra vi åpnet kl 11 til vi stengte kl 15.
Vi gikk tom for mye av materialet,
men ungene var like fornøyde for det :)
Bjørkehjerter og klutstrikk var voksen aktiviteter.
Ikke verst å få betalt for å sitte å strikke kluter en hel dag :D
 
 
Sol på morgningen  og en fantastisk måne på kvelden
Dette bildet er tatt på utsiden der jeg bor.
Det er så fint når månen speiler seg i vannet :)
Kjente det gjorde godt i hele kroppen å få litt påfyll av lyset i går!
 
 
Babyteppe jeg strikket i sommer kommer til å få en ny eier.
Den har lagt i gaveesken
i påvente av en anledning til å gi det bort.
Og nå vet jeg hvem som skal få det :)
Om det er en gutt eller jente vites ikke enda,
så da passet det bra at jeg strikket i en farge begge kjønn kan ha.
For nå - nå er det min tur til å bli mormor <3
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Hilsene fra mormor til å bli mormor <3 Så fint :-))))
    Veldig søte bebyteppe med naturhvit. Glede.
    Vi har i dag solen endelig igjen - herlig -
    Så fine bilder du viser - i går vi hadde månden så deilig. Vi var med hele familien til julemarket... barna og barnebarna :-) Ha det riktig fint.
    Kem fra Viola

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Så koselig! Kjekt å ha et babyteppe klart allerede. Det blir nok mer, tenker jeg.
    Så fint å oppleve søndagsjobben som påfyll! Vakre bilder fra kysten. Her har vi snø og kuldegrader, hele 10 i morges.

    Fortsatt fin adventsuke fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer, så koselig! Nå blir det mye babystrikk fremover tenker jeg.
    Godt med sol, vi har også hatt en fin og solfylt helg.
    God uke til deg :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med gode nyheter. Det blir stas å bli bestemor. Antar det blir mye bestemorstrikk fremover :)) Nydelig babyteppe du har klart allerede.

    Jeg skal bli tante til sommeren, så jeg gleder meg til babystrikk fra våren av ;)

    Koselig og kreative dager du har på jobb - og fritid. Mange opplevelser og inntrykk setter spor. Nyt førjulstiden og kos deg fremover også :D

    Juleklem

    SvarSlett
  5. Ååå, så trivelig, bare gled deg:))
    Godt med slike dager i mørketida, kos deg videre, klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Å så trivelig å få smått i familien, Gratulerer mormor! Bakdelen med disse små er at det er såå mye fint man kan strikke, å så vokser de så fort at man bare rekker halvparten av det man har planlagt!

    SvarSlett