lørdag 9. august 2014

Sweet Caroline



 
er felt av pinnene.
Fant denne delikate lua på sidene til Drops.
Måtte bare strikke den!
Har ei venninne som fyller år til uka, så den blir nok en gave til henne.
 
 
Bildet lyver veldig på fargen, den er lys, lys blå.
Skal ikke se bort ifra at det blir flere med dette mønsteret ;)
 
 
Jeg er tilbake på jobb - og der er det full fart!
Mange hundre bøker som skal registreres og leveres ut til ca 300 elever.
Jeg har ikke late dager - slik som katten her.
Ho koser seg med at det er blitt litt kjøligere her på Sørlandet.
 
 
I sommer har det blitt MYE lesing på meg.
Dette er den siste i rekken, og fy søren for en krim.
Spenning fra første kapittel!
Et fyrverkeri av en nykommer. Virkelig spennende og godt skrevet. Ser alt fram til nest bok med samme etterforsker team.
 
Tusen, tusen takk for alle utrolig fine kommentarer på forrige innlegg!
Har fått utrolig mange tilbakemeldinger både her i bloggen og på facebook.
Så gøy at dere likte min versjon av Marius <3
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Heisann
    Skjønne pusen din!
    Og den lua var lekker. Tenker venninnen jubler når hun får den. Kanskje på tide å tenke på julegavestrikking.....uff
    Her er det like varmt, men det er meldt regn i dag. Jeg tar sjansen og vasker litt mere tøy.
    Takk for tipset til spennende bok. Jeg har fått lesedilla igjen, og koser meg villt ( går ut over strikkingen, da) men jeg har faktisk noen bøker i hyllene mine jeg ikke har lest, så jeg får vel kaste meg over de først.
    Nå er det bøkene til Carlos Ruis Zafon jeg ivrig leser på. Handler jo om Barcelona, vet du.
    Kan anbefale deg en tur dit. Og nå har jeg vært der to ganger, og er enda ikke ferdig med denne skjønne byen, så jeg skal tilbake igjen.
    En uke igjen på ferie, så er det å kaste seg uti jobb igjen. Det blir travle dager med en gang, for jeg skal på møter i Oslo, gavemesse i Lillestrøm, og så forbereder vi jo flytting av butikken. Jeg nyter fridagene nå, jeg.
    God helg, Lisbeth. Klem

    SvarSlett
  2. Heldige venninna di som får så flott lue! Har akkurat lånt meg denne boka, og planen er å starte opp med lesinga i morgen. Skjønner jeg har mye å glede meg til :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  3. Nydelig lue...og pus :) Har lest den boka jeg også, den ligger på topp tre hos meg, elsker krim. Bøkene til Lars Kepler er også gode, anbefales om du ikke har lest de.

    Ida

    SvarSlett
  4. Den lua var fin, så delikat og lett.
    Flott gave til en heldig venninne.
    Kos deg videre denne litt vindfulle søndagen :)

    SvarSlett
  5. Hei, og vel overstått sommerferie! Ja, som du så har vi bl.a.vært på Vestlandet i år, og det ble en utrolig fin tur, i det flotte sommerværet som var da! Luen var kjempesøt - den kunne jeg tenkt meg i alpeluefasong! Får gå inn å se om det lar seg gjøre! Mønsteret var så fint! Og Mariusgenseren din i forrige innlegg, var også supersøte - akkurat som hun inni! :-) ønsker deg en flott søndag, og en fin uke! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Nydeligste luen jeg har sett på lenge. Mariusen din ble også aldeles nydelig. Du ble superfin i den. Så deg også på Facebook.
    klem

    SvarSlett