fredag 22. august 2014

Fra sol til regn



 
Fra sol til regn.
Været er ikke helt til å stole på om dagen.
Det ene øyeblikket skinner sola og det varmer skikkelig,
for så å bøtte ned med regn og torden i det neste.
 
 
I går var det en deilig dag!
Jeg tilbragte deler av dagen på en strand nær skolen.
Ikke den dummeste plassen å være i går.
 
 
Vi var kikket på livet i fjæra.
I går var det ikke mye å se,
sjøen var alt for urolig til å se det som lever under vann.
Har vært samme sted i dag,
dog på bjørnebærtur.
Masse bjørnebær og mye regn!
 
I kveld blir det sofatjeneste :)
Har du planer for kvelden?
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Ja, det er et variabelt vær for tiden. Her kom det en regnskur i stad, men nå titter solen fram:-) Det er elvefestival i Drammen i helgen og dit går turen nå i kveld:-) Ha en fin fredagskveld! Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Samme været her...så jeg diller og daller og vasker ut av alle kjøkkenskap:)))
    "farlig" gøy, for nå har jeg fått nye ideer til kjøkkenet - og mannen er enig:))))
    Yoouuhuu herlige fredag!:)
    God helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Ja, her har det vært sofalivet i hele kveld.
    Med et glass rødvin, radioen på og surfing på nettet. Har så mye å ta igjen, siden jeg var borte noen dager. Hadde med Ipaden, men det var så hektisk.
    Om en mnd tid åpner vi den nye butikken. Da må du prøve å komme til byen, for da blir det livlig i butikken. Og har jeg anledning da, må vi få til den kaffen, og kanskje en strikkekveld......
    God helg, Lisbeth. Klem

    SvarSlett
  4. Her er været også ustabilt, sol, regn og begge deler samtidig, Og plutselig så smeller det.
    I går kveld var det sofaen, strikketøy og tv her i gården. Deilig etter en lang uke på jobb. Blir nok litt av det samme i dag tenker jeg :)
    God lørdag fra meg.

    SvarSlett
  5. Spennende bilder! Regnet har vært innom hos oss også, men de siste dagene har vi hatt strålende vær - og vi vet å nyte det! :-)
    Riktig god søndagskveld og god ny uke til deg! :-)

    SvarSlett
  6. Ja, i øyeblikket vi må alltid genser eller jakke.
    I går kveld slappe av med filmen Leonardo diCaprio... hyggelig.
    I kveld lage mat og spise med gjester :-) begge to er fin.
    Ha en riktig fin uke.

    SvarSlett