lørdag 28. juni 2014

Sommergave



 
Dette herlige skiltet kom jentene med til meg en dag.
De synes jeg fortjente en sommergave :)
Varmer et mammahjerte!
 
 
Jeg strikket en bleiebukse i gave til ei ung fotograf.
Ho tar så mange fine bilder, spesielt av barn.
Har strikket litt til henne tidligere også,
langluer, kroner osv.
Denne bleiebuksa passer til de aller tidligste bildene :)
Det var ikke før bildene kom på nett,
at jeg så den store fargeforskjellen på garnet.....
Det irriterte meg mye, men heldigvis har jo alle proffe fotografer redigeringsprogram ;)
 
I dag setter jeg nesa mot Vestlandet!!
Jippi :)
Skal på besøk til både kjær familie og gode venner.
Strikkeveska er pakket for den laaaaange bilturen!
Kanskje har jeg noe å vise når jeg kommer hjem igjen?
Ønsker dere en super duper uke alle sammen <3
 

3 kommentarer:

  1. Hei Lisbeth
    Heldiggrisen som skal på ferie nå. Men været er litt kaldt da........men finværet kommer nok tilbake, skal du se.
    Selvfølgelig tar du med deg strikkebagen din. Er det noe til deg selv, kanskje?
    Slike skilt er koselige å få. Har fått et lignende av Sophia som jeg har ved senga.
    Så ble Mariusgenseren til sønnen strikketvferdig. Og har kun monteringen igjen. Ellers er vi hundepassere i to uker fremover, til alltid skjønne Samson. Han ligger ved siden av meg her på sofaen, og følger hvert skritt jeg tar, sukk........ Men det betyr også ekstra turer hver dag = litt ekstra trim :)
    God ferie, god sommer Lisbeth. Klem

    SvarSlett
  2. Koselig sommergave fra jentene dine!
    Ønsker deg en fin ferietur (?) til Vestlandet! :-)

    SvarSlett
  3. Hei, Lisbeth!
    Neste gang må du gi lyd fra deg når du er på mine trakter. Det hadde vært kjempekoselig å hilse på deg. Vi har åpent på Stugu hele juli, og der er det mye fint å se og inspirasjon å hente.

    Klem fra Ingunn som hadde satt pris på besøk. Tenk for et blogginnlegg det hadde blitt!

    SvarSlett