torsdag 29. mai 2014

Juhu :) I`m done!!



 
Jada, i går ble jeg ferdig :)
Fikk festet tråder, vasket og dampet i dag.
Og de gildeste av alt er at mottakeren ikke viste at jeg hadde startet på den en gang :)
Fargene ble helt nydelige sammen,
selv om jeg i utgangspunktet var skeptisk til den rosa.
Gjett om hun ble fornøyd da?
 
 
I dag har jeg bare kost meg!
Slikket sol, lest bok, spist is, drukket kaffe, strikket og drukket vin ;)
Perfekt fridag!!
Nå er det sofa tid og nytt prosjekt på pinnene :)
Håper du og har hatt en fin dag :)

7 kommentarer:

  1. Kjempefin Marius! Jeg likte også fargene. Skal straks i gang med en til jeg også, men den blir i størrelse 2 år.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Nydelig genser, skjønner godt at hun ble fornøyd med den :)
    Deilig med slike dager av og til, velfortjent.
    Kos deg i helgen også :)

    SvarSlett
  3. Nydelige farger! Tenker mottaker ble fornøyd ja med en så fin genser!

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott genser i herlige farger! Du er bare så utrolig flink!

    Høres ut som du hadde en super dag i går. Akkurat sånn en fridag skal være ;-)

    Ønsker deg en finfin helg! Kos deg masse!

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at hun ble fornøyd, ja! Flott genser i farger som passer kjempegodt sammen. God helg! :)

    SvarSlett
  6. Hei Lisbeth deilig er mariusgenseren og hyggelig fargene.
    Kos deg videre med fin helg. Jeg var i dag på jordbæråker og hadde plukket.
    Det var veldig hyggelg. Jeg liker og naturlig jeg spiser veldig gjerne også.
    Nå jeg drikker et glas rose vin. Hilsen til deg :-)

    SvarSlett
  7. Genseren ble knallfin :-) Nydelige farger sammen. Skjønner godt mottageren som ble fornøyd ja. Spennende å se hva du nå skal begynne på :-)

    SvarSlett