tirsdag 18. februar 2014

Pay it forward



 
Selv om jeg har opplevd en dose sol de siste dagene,
er det mye som tyder på at det er enda en stund til vår her sør.
Så da tar jeg saken i egne hender,
og lager litt vår inne.
Perleblomster og tulipaner i fleng,
det dufter helt herlig når jeg kommer inn i stua :)
 
 
I går dukket dette fine håndkleet og et duftende såpestykke opp i postkassa mi :)
Håndkleet er heklet i bomullsgarn og er utrolig dekorativt.
Slikt mønster har jeg aldri sett, synes det var kjempefint!
Dette fikk jeg av Ruths datter.
Besøk bloggen hennes, der finner jeg masse inspirasjon :)
 
 Da er det min tur til å la stafettpinnen gå videre.
Håper det er noen som har lyst til å være med på dette.
De tre første som skriver i kommentarfeltet, vil få en hjemmelaget gave av meg innen 12 måneder. Mottakeren må så, innen 12 måneder sende en hjemmelaget gave til tre nye personer.
Så vil du være med legger du igjen en kommentar til dette innlegget :) 
 

3 kommentarer:

  1. En deilig lek - jeg liker :-)
    Hjertelige hilsen og klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Håndkleet var knallfint og klart jeg blir med.
    Moro å se alt det fine du legger ut i bloggen din.
    Ha en flott helg :-)

    SvarSlett
  3. Dette var en morsom ide, og jeg vil gjerne bli med på den :) Det er moro å glede andre med en overraskelse. Og selvsagt motta en selv også :-)

    SvarSlett