fredag 3. januar 2014

Hobbyer


 
 
"Alle" har jo oppsummering på bloggen om dagen,
flotte og kreative collager på alt dere har gjort :)
Jeg er ikke så god på å lage slikt,
ikke det at jeg har prøvd så mye men...
Blir jo inspirert av å se alle de flotte bildene,
og ikke minst imponert over all kreativitet! 
Min lille oppsummering av mine hobbyer i 2013 er som følger:
 
58 leste bøker
 
 
 
97 ferdigstilte håndarbeidsprodukter
 
 
 
ca 100 gjennomførte yogatimer 
 
 
Alle bildene har jeg tjulånt på Google ;)
 
I kveld er huset fullt av ungdommer,
studenten har samlet vennene sine til en uhøytidelig spille kveld.
Jeg har strikket ferdig Nancy genseren min,
tråder skal festes og genseren dampes før dere får se den :)
Nå er det nytt prosjekt på pinnene!
Håper dere får en knallfin helg alle sammen,
gjør det dere lyster :D
 

5 kommentarer:

  1. Klasse det heter fantastisk så masse bøker alt norsk, jeg har en fin bok nå
    og forstå veldig bra, så jeg gleder meg veldig. Pinner ligger enda, men jeg har masse prosjekter og Yoga begynner torsdag 20 - 21.45. Jeg kan forstå deg veldig fin. Du er ivrig. Ha det fint dette år også. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  2. Du har sannelig fått tid til (prioritering heter det visst!) mye lesing og håndarbeid!
    Beundrer alle som klarer yoga...det er nok veldig bra for kroppen.
    Ha ei fin helg!! :-)

    SvarSlett
  3. Så mye du har gjort i året som gikk! Gleder meg til å se Nancy-genseren din :)

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett
  4. Ja, det er så mange flinke der ute sov. Agder de mest fantastiske collager over alt de har laget i løpet av året. Jeg har ikke telt etter engang, hva jeg har gjort.....sukk
    Men et nytt, blankt år skal fylles. Med akurat det jeg har lyst til.
    Gleder meg til å se Nancy-genseren din neste gang.
    Fortsatt god helg. Klem

    SvarSlett
  5. Ja, du har virkelig fått gjort mye og alle de flotte strikkeprosjektene du har vist da - du er helt utrolig flink!!
    Gleder meg til å se mer:)
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett