søndag 5. januar 2014

Årets første



 
bok er lest.
En herlig bok om Harold og hans vandring gjennom England.
Full av varme, humor og uventede vendinger.
Jeg likte boka godt!
 
 
Årets første treningsøkt er også gjennomført.
I dag er jeg stiv og støl - veldig stiv og støl........
 
 
Årets første håndarbeidsprodukt er også ferdig :)
Nancy genser til meg selv.
 
 
Liker fargene og mønsteret godt,
men synes faktisk den ble litt stor.
Gidder ikke strikke en til, men mulig jeg tar opp i halsen
og strikker den litt mindre der.
 
 
Årets første solstråle besøkte meg i hagen i går,
og da måtte det jo tas bilde ute også.
I dag bøtter regnet ned igjen.....
Hadde alt dette regnet kommet som snø,
hadde jeg hatt store problemer nå ;)
 
I dag er det tv titting på gang,
til og med jeg får med meg litt sport.
Kan jo kombinere det med litt strikking :)
Ut på tur senere i dag - må få løst opp litt i stive muskler her;)
Ha en trivelig søndag!!
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Morsom morsjonist - jeg begynnte med litt mosjon også :-)
    Stor fin din genser med fint mønsteret og farger. Boken ser ut veldig godt humor. Jeg kan kjøpe bare tysk. Har du gidder til slags kanskje. Jeg vil gjerne prøve å lese norsk og jeg håper jeg lærer bedre norsk altså. Vi hadde i går fantastisk solen og regn i dag også. Men jeg strikker og se på tv skiløpe og skiskyting. Ha hyggelig søndag. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  2. Kjempefin genser du har strikket, du kler den veldig godt!!
    Det gjør godt for kroppen å få trimmet litt. Jeg har nå tatt opp trening på min "ellipsemaskin"; tøft nå i starten, men det er veldig godt etterpå! :-)
    Ha en fin strikke-søndag!

    SvarSlett
  3. Heisann
    Så fin du var i den flotte Nancy-genseren din. Farger og mønster kledde du godt. Synes den ser helt passe ut, jeg. Jeg liker ikke ettersittende gensere, så denne ser bare helt perfekt ut på deg, altså.
    Trim? Er ikke så glad i det, jeg, men vet jeg skulle gjort det. Teller det at jeg går til jobb? Og husarbeid er også trim. Da er jeg innenfor, he he....
    D jeg drev med ridning holdt det meg i form, og jeg fikk trenet mange muskler, så jeg kjente det.
    Her er det fyr i ovnen, tv titting og strikking...og masse kos.
    God søndag.

    SvarSlett
  4. Nydelig genser, enig i at det var fine farger som kledde deg godt :)
    Takk for tips til bok også.
    God ny uke.

    SvarSlett
  5. Hei - og riktig godt nyttår ;-)

    Flott med bokanbefalinger. Jeg er alltid ute etter titler på gode bøker. Må alltid ha en bok på nattbordet eller i veska ;-)

    Så utrolig fin genser du har strikket! Den var kjempeflott! Jeg kan dessverre ikke strikke, så jeg gikk til innkjøp av en fabrikkstrikket genser før jul. Men....skulle selvsagt ønske jeg kunne skryte på meg at jeg hadde klart å lage den selv ;-)

    Kan tenke meg det er deilig å komme igang med trening - til tross for stive muskler ;-) Jeg er ikke så flink til å trene, men...noen gåturer har det da blitt.

    Ønsker deg en super kveld! Kos deg masse!

    SvarSlett
  6. Heisann! Tusen takk for koselig kommentar som alltid :D

    Så kjekt å se deg i nye antrekket. Flott dame i lekker genser! Den ble kjempefin. Well done, bare 5 dager ut i 2014 :)

    Takk for boktips, den må jeg lagre på minnet. Skal bare avslutte ei lydbok og siste bok i fiftyshades-serien, thihi ^_^

    Du har jammen laget mye flott i 2013, grei oppsummering det der også. Jeg bruker gratisprogrammet photoscape.org på det meste av kollasjer eller "logo" i bildene. Enkelt å bruke om du har behov for det :)

    Herlig å komme seg ut på tur. Dette var første av mange håper jeg dette året. Har hanglet litt, så det vil gjøre godt for kropp & sjel. Ser du driver med yoga. Har blitt anbefalt å begynne på det, så jeg manner meg opp til et evt nybegynnerkurs. Kjekt med planer fremover, hihi!

    Nyt kvelden, vel fortjent. Håper gangsperren gir seg. Fare for at det er tendenser her også, knis. Så dårlig form atte :D

    Klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  7. Hei og godt nytt år!
    Så flott genseren din ble! fine duse farger!
    Lykke til videre med trimmen, du er godt igang ser jeg:))

    SvarSlett
  8. Genseren blei kjempefin, men det er så leit når ikke størrelsen passer etter all jobben som er lagt ned.

    SvarSlett
  9. Så ut som en spennende bok. Jeg er også i gang med trening. Litt stiv og støl her også, men det er verdt det. ;) Veldig fin genser. Jeg liker også det mønsteret veldig godt. Irriterende at den ikke ble helt som du hadde tenkt. Det går nok fint å ta den inn litt i halsen.

    SvarSlett
  10. Godt nytt år!
    Kjempefin genser! Ser at det er mange som strikker den nå - både den og kofta. Og det er jo ikke så rart - flotte farger og nydelig mønster!

    SvarSlett